Wednesday, February 22, 2012

5 Hero Malaya idola Aku

Setiap Orang misti ada idola sendirikan. Now aku listkan 5 Orang Hero Malaya idola aku. Just Idola OK . im Not Gay.

Anuar Zain
1. Anuar zain dia merupakan seorang penyanyi yang punya suara yang lunak di dengar.. Dia popular dgn lagu Sedetik Lebih Mula2 Masa dia Jadi artis aku x bapa nak minat sangat and first time aku p Show dia perghh ramai gila awek2 dok kat depan menjerit2 abg anuar abg anuar and sampai ada yang pensan. Gila punya dasyatla penangan Anuar Zain ni.

Adi Putra

2. Adi Putra aku besa jumpa dia sekali masa aku tgl kt shah alam. Aku suka Cara penampilan dia dalam lakonan dia dgn tubuh sasanya. hahaha.. banyak filem dgn drama dia belakon. antara yang best KL gengster, tentang dhia and byk lgi aku tak ingat.

Bront Palare
3. Dia ni aku minat sebab jambang dia smart sial. aku nak tiru tak boleh sebab ketumbuhan aku lambat naik. hahaha.. dia ni style dia slumber pasti kt luar sana ramai perempuan tergila-gila kt dia. hahaha.. aku memg minat gila lakonan dia ni  stlye..

Faizal Tahir
4.Faizal Tahir ni lagi lah. kalau p show mana2 kalau ada dia pasti penuh. menjadi kegilaan ramai orang. dia yang suka pakai jenama superman. ramai anak2 muda kt luar sana dok follow ternd dia.. bagi aku dia ni punya perwatakan menarik pandai buat penampilan sendiri.

Remy Ishak

5.Remy Ishak merupakan seorang pelakon. Dia ni banyak menjadi model2 iklan sebab ada gaya dan style sendiri atau senang cakap muka market kot. aku suka gila lakonan dia dalam filem CUN utarqa habis kot. hahaha.. 


tu lah top 5 hero malaya yang aku suka sangat nak Follow style depa tanya ja kat lelaki mana yang x mau jadi pujaan aweks2.. dan orang sekeliling dpa.. semua nak kan.. hahaha.. mcm aku teringin gak jadi macam depa2 ni. tapi apakah mampu muka x hot stuff hahaha.. kalau tak jadi pujaan orang lain jadi pujaan untuk keluarga sendiri pun ok kn kwn2.. heheheh TC




No comments:

Post a Comment